Сценарії

Вигляд справжнього пейнтболіста

Вартість гри

Класичне усунення ( стінка на стінку )

Основний класичний сценарій. Гравці в пейнтбол розподіляються на рівні по силі команди (береться до уваги маркер, досвід, і т.д) і вражають кожного в протилежній команді. Уражені гравці покидають поле до кінця гри, заправка кулями і стислим газом під час гри заборонені.

9-а рота

Одна команда (приблизно третина гравців) залягає на оборону гори, де знаходиться їхня база пейнтболу, інша команда наступає знизу. Задача оборонців утримати свою пейнтбольну базу протягом певного проміжку часу (15-20 хв). Уражені оборонці вибувають з гри, уражені нападники повертаються на свою базу, затираються, заправляються і можуть знову заходити в гру.

Захоплення Прапора

Гравці діляться на дві рівні команди. Прапор поміщається в центр поля. Вибираються 2 бази пейнтбольного прапора, одна для кожної команди, на протилежних сторонах ігрового поля. Мета гри полягає в тому, щоб захопити прапор і принести його на свою пейнтбольну базу. Поразки вважаються в будь-яку частину тіла, уражений гравець покидає ігрове поле до кінця гри.

Варіант Футбол

В даному варіанті прапор доставляється не на свою базу прапора, а на базу супротивника.

Утримання форту

Гравці діляться на дві рівні команди. Гра починається в рівновіддалених пунктах (базах) в області поля від загальної мети (міст, бункер, і т.д.) Кожна команда намагатиметься захоплювати і утримати мету в перебігу обумовленого часу (наприклад 5 хвилин). Уражений гравець повертається на свою стартову базу, де з нього стирають сліди пораження і він входить в гру знову. На стартовій базі пейнтболу дозволено заправляти кулі.

Top Gun ( Hunter )

При цьому варіанті гри всі учасники розходяться по лісі і починається війна „кожен за себе”. Задача даного варіанта гри - як можна довше протриматись на полі і не бути "вбитим". Переможцю присвоюється титул „найкращий стрілок” ( Хантер, Мисливець ) – символ особистої військової майстерності.

Термінатор

Цей сценарій – чудовий спосіб завершити день. У декількох «термінаторів» (2-3-ох) на грудях є знак «X». Щоб вразити їх, ви повинні попасти прямо в центр «X» або в спину. Термінатори намагаються вразити решту гравців.

Президент

Гравці, які прийшли в пейнтбольний клуб, розділяються на дві команди (снайпери і захисники Президента), створюючи невелику перевагу в команді тієї, що захищає Президента. Визначається орієнтир, якого Президент повинен досягти, щоб перемогти. Якщо снайпери вбивають Президента, вони перемагають. Якщо захисники вбивають всіх снайперів або Президент досягає встановленого орієнтиру, вони перемагають. Президент повинен бути роззброєний або легко озброєний (пістолет з 10 шариками,1 граната), але повинен обов'язково носити захисну маску. Так само президент може брати зброю будь-яких захисників, яких уразили. Варіант "В броні" На Президента і захисників також можна надіти захисний жилет, тим самим скоротивши зону ураження. Варіант "Парад" Президент і захисники повинні йти по заздалегідь обумовленому маршруту який відомий снайперам. Варіант "Снайпери" Снайперів значно менші, але вони починають гру заздалегідь і скритно розподіляються на ігровому полі. Президент, як і у варіанті "Парад" йде по заздалегідь обумовленому маршруту.

Порятунок заручника

Одна людина вибирається як заручник. Одна команда (спецназ) намагається звільнити заручника, тоді як інша команда (терористи) намагається запобігти порятунку. Ця гра особливо хороша, якщо у вас є добре укріплена будівля для оборони і утримання заручника. Заручник може тікати, але в цьому випадку він може бути застрелений гравцями з команди терористів. Заручник, звичайно, неозброєний, але він зобов'язаний носити захисну маску. Гра закінчується, якщо заручник застрелений, або якщо спецназ звільняє заручника і доводить його до заздалегідь обумовленого місця (стартова база спецназу).

Санітар

У кожній команді повинен бути один санітар для кожних семи чоловік в команді. Правила гри як в захоплення прапора. У даному сценарії попадання в руки і ноги вважаються як поранення. Три рани отримані перш, ніж ви вилікувані санітаром - ви вважаєтеся ураженими і покидаєте ігрове поле. Поразка в голову і тіло вважаються смертельними і не можуть бути вилікувані санітаром. Для того, щоб вилікувати "рану" санітар повинен стерти сліди пораження. Ваша стартова база також може діяти як лікарня, але ви повинні залишатися на базі протягом заздалегідь обумовленого часу (30 сек)при цьому не відкриваючи вогонь. Якщо всі санітари усунені, тоді тільки лікарня може робити будь-яке загоєння. Санітари повинні бути не озброєні і носити пов'язку окремого кольору, щоб показати, що вони - санітари. Санітари не можуть виліковувати самі себе.

Збитий пілот

Гравці розділяються на дві команди. Одна команда гратиме роль групи захоплення, інша - роль рятувальної групи. Рятувальна команда втрачає одну людину, щоб бути пілотом. Пілотові дають об'єкт невеликого розміру, щоб представити як цінний вантаж. Пілот озброєний пістолетом з 10 кульками, але може брати зброю у уражених гравців команди рятувальників. Пілотові відомо, де знаходяться бази групи захоплення і рятувальників. Пілот виходить на поле заздалегідь, команда рятувальників і група захоплення не знають де він знаходиться. Мета цієї гри полягає в тому, щоб доставити "цінний вантаж" до бази рятувальників. Якщо пілот гине, він залишає "цінний вантаж" на тому місці де його уразили, при цьому вантаж може бути піднятий і доставлений будь-яким членом команди рятувальників. Мета групи захоплення - виявити пілота захопити груз і доставити його до себе на базу.

Гра за 10 мільйонів доларів

Гравці діляться на дві команди, перша складена з агентів безпеки, друга команда складена із злодіїв. У команди злодіїв повинна бути невелика перевага. Мета - Злодії намагаються вкрасти 10 мільйонів доларів, захищених агентами безпеки в добре укріпленому бункері, і віднести на заздалегідь обумовлене місце.

Снайпер проти снайпера

Гравці діляться на дві команди, кожна складена з одного або двох снайперів. Снайпери виходять на гру маючи тільки по 15 кульок. Вони повинні рухатися таємно і довго чекати, щоб стріляти з точністю в своїх супротивників. Гра закінчується, коли одна команда усуває іншу або коли у однієї з команд закінчуються патрони.

Коридор

Є 2 команди, одна стає коридором, тобто засідає по засідках впродовж якогось маршруту і чекає поки буде йти, точніше бігти противник. Той в свій час повинен пробігти, через цей коридор не враженим і принести маркер своєму напарнику (він в кінці коридору, там сидять всі члени команди) але забрати з собою він може тільки одного. Потім їм уже двом необхідно повернутись на базу до себе, через цей же коридор, і взяти знову по маркеру, і так же само донести своїм бійцям. Так повторяється доки у всієї команди не буде по маркеру. якщо у всіх уже є зброя, оголошується "ТРИВОГА" і вони повинні знищити тих які сиділи в коридорі. Той, хто проходить вздовж дельта коридору має право стріляти в тих, хто в ньому сидять, але це важко бо вони сховані в укриттях, а стріляти потрібно не сходячи з маршруту (дельти). Якщо ти когось витягнув і по дорозі додому одно з вас вбили, той хто вижив може взяти маркер і підійти взяти когось іншого.

Партизани

Декілька людей маскуються в лісі. Задача решти (більшість) - знайти і "знешкодити" тих, хто сховався.

Руйнування моста

Потрібно визначити міст, дорогу, річку, або інший орієнтир, який повинен бути "мостом". Також потрібно визначити невеликий об'єкт (коробку з під куль) як "бомбу". Команда терористів намагається утримувати цей об'єкт і доставити його до "моста", тоді як інша команда (спецназ) намагається запобігти захопленню "бомби", а якщо не вийшло - підрив "моста". Якщо кур'єр (гравець, що несе "бомбу") вмирає, він повинен залишити її на місці де його уразили. Якщо захисники моста захоплюють бомбу і знешкоджують її (відносять на стартову базу, інше заздалегідь обумовлене місце), вони перемагають.

Камікадзе

Все так як і в варіанті Руйнування Моста, тільки не треба думати про бомбу. Кожен терорист є камікадзе. Якщо хоч би один з камікадзе доторкнеться до "моста" він вважається знищеним. Можлива невелика перевага на користь захисників.

Монстер

В руку гравцю дають підпалений бенгальський вогонь. Поки вогонь горить і він в руці гравця - той вважається безсмертним. Задача гравців команди-суперника або погасити вогонь, або вибити його з рук Monster - гравця, або (найгуманніше) обстріляти маску гравця в пейнтбол так, щоб він не бачив куди бігти і в кого стріляти.

[/content_three_quarter]