man_maniken_

1. Маска

Спеціальна пейнтбольна маска, яка захищає Ваші очі, лице, вуха і частково шию від попадання пейнтбольних кульок.

snariaga_1_20140109_1827882729

Маска
Ми використовуємо маски лідерів пейнтбольного ринку Empire Helix, Ptoto Switch, JT Alpha та Flex 8, Dye 4 -  ВИКЛЮЧНО з подвійним термальним склом, яке запобігає запотіванню. Маски в нашому клубі використовуються максимум 2 сезони, тому зашарпані, з розтягнутими резинками і зацарапаним склом маски вам не попадуться.
















2. Маркер

Пневматична зброя, яка за допомогою вуглекислого газу або стиснутого повітря стріляє в гравців кульками з фарбою.


Tip98

Маркер Tippmann 98
"Калашников" пейнтболу; швидкострільність - 8 куль/с; довжина ствола - 20 см; вага - 1,5 кг









M16_

Маркер тактичний Tippmann Alpha Black
В народі М16; довжина ствола 30 см; вага - 2,04 кг










Ion

Маркер електронний Ion
Один з найнадійніших електронних маркерів; швидкострільність - 17 куль/с; довжина ствола - 35 см; вага - 906 г

Спорядження чисте і справне, постійно оновлюємо пейнтбольні маркери по мірі їх спрацьованості.

















3. Балон

Балон з вуглекислим газом або стиснутим повітрям, необхідним для роботи маркера.


4. Фідер (лоадер)

Загрузочний контейнер, з якого кульки попадають в маркер. При використанні високошвидкісних електронних маркерів необхідно використовувати електронні фідера з примусовою подачею шарів, оскільки тільки вони зможуть забезпечити безперебійну подачу шарів і скорострільність.


5. Харнес

Пояс (жилет) для переносу додаткових контейнерів з пейнтбольними кульками (туб). Служить для того, щоб гравець зміг дозарядити свій маркер під час гри.


6. Туба

Контейнер, в якому знаходиться додатковий запас куль. В залежності від розмірів і форми може містити в собі від 100 до 200 куль.


7. Шомпол

Пристрій, який використовується для очистки ствола від залишків фарби і бруду.


8. Додатково:

_SWAT

Димові шашки, гранати, розтяжки
Димова шашка - час горіння близько 2 хв.
Розтяжка - час затримки перед вибухом відсутній.
Граната з краскою - час затримки вибуху 5-7 секунд, наповнення - фарба, радіус ураження - 3 метра.
Граната шумова - час затримки вибуху 6-8 секунд, наповнення - горох, кукурудза.

Ціни на прокат спорядження та додаткові опції









snariaga_3_20140109_1339395871

Комплект одягу:

1. Бандана

2. Рукавички

snariaga_2_20140109_2045892804

3. Наколінники

4. Жилет

5. Форма камуфляжна 2-х кольорів (кожна команда має свій колір форми)






Форма, рукавички та бандана перуться після кожної гри.